Obecné podmínky

Obchodní podmínky

Stránky

Stránky Maanta spravuje společnost BegA Srl se sídlem ve Strada Statale 11, km 331 - 36053 Gambellara (VI) - Itálie - IČ 04039300241

 

Zboží

Zboží nabízené k prodeji na stránkách Maanta je určené soukromým osobám a podnikatelům.

Vlastnosti zboží nabízeného na stránkách se mohou vyvíjet. Fotografie každého modelu nemají smluvní charakter.

Použití zboží

Vzhledem ke specifičnosti zboží prodávaného na stránkách Maanta je zákazník povinen přesně dodržovat pokyny a doporučení týkající se montáže a uchovávání zboží. Maanta nenese v žádném případě odpovědnost za nesprávnou montáž jejího zboží a za jeho použití v neobvyklých podmínkách.

Vyprodání zásob

Vzhledem ke každodennímu objemu obchodů nezaručujeme, že bude objednané zboží nebo služby na skladě. V případě vyprodání zásob náš odpovědný pracovník zkontaktuje zákazníka v nejkratším možném čase, aby jej o tom informoval a nabídl mu změnu nebo zrušení objednávky.

V případě změny objednávky bude upravena konečná částka (uhrazená ve vyšší nebo nižší výši) podle aktuálně objednaného zboží a e-mailem bude zákazníkovi potvrzena opravená objednávka.

1. Příkaz

1.1 Zaregistrování objednávky

Objednávky musí být provedené na stránkách Maanta.

1.2 Potvrzení objednávky 

Potvrzení objednávky bude odesláno do 24 hodin po zaregistrování objednávky prostřednictvím automatického odeslání e-mailu na e-mailovou adresu sdělenou zákazníkem.

Pozor! 

Objednávky budou zpracovány po přijetí platby ve výši uvedené na faktuře. Objednávky, které nebudou uhrazené do 10 dnů od přijetí potvrzení objednávky zákazníkem, budou automaticky zrušeny.

1.3 Změna objednávky 

Informace sdělené zákazníkem v okamžiku odeslání objednávky jej formálně zavazují. V případě chyb, ke kterým došlo při vyplňování informací o příjemci, není Maanta zodpovědná za případnou nemožnost potvrzení objednávky nebo dodání zboží. Pro účely doručení balíku/balíků nelze brát v úvahu žádné změny dodací adresy, ke kterým došlo po uhrazení objednávky. Zákazník však může na vlastní odpovědnost požádat o změnu dodací adresy přímo přepravce. V takovém případě není Maanta odpovědná za případné chyby při doručování ani za ztrátu balíků přepravcem.

Po přijetí platby není možné provést žádnou změnu objednávky (rozměry, barva, fakturační nebo dodací adresa).

V případě chyby v některé ze shora uvedených informací musí zákazník kontaktovat asistenční službu prostřednictvím asistenčního formuláře. Společnost BegA Srl sdělí zákazníkovi postup a podmínky pro zrušení objednávky a vrácení uhrazené částky (viz Zpětvzetí).

1.4 Nepřijetí objednávky 

Maanta si vyhrazuje právo nepřijmout objednávku zákazníka z oprávněných důvodů.

1.5 Ceny a způsob platby 

Ceny uvedené na stránkách Maanta jsou uvedené v eurech a jsou včetně DPH

Maanta si vyhrazuje právo měnit své ceny v závislosti na nabídce a poptávce. Cena, kterou je zákazník povinen uhradit, je cena platná v den objednávky.

Pozor!

Objednávky jsou vyřizované až po přijetí platby odpovídající výši uvedené na faktuře. 

Možné způsoby platby jsou uvedené v části „Způsob platby“

1.6 Výhrada vlastnictví 

Každé dodané zboží zůstává ve vlastnictví společnosti BegA Srl až do okamžiku provedení platby všech částek. Zákazník je tedy povinen zacházet se zbožím opatrně.

1.7 Dodání 

Dodací adresa sdělená zákazníkem musí být ve stejném státu, jako je fakturační adresa, jež je místem bydliště zákazníka.

Objednávka bude vyřízena do 7 pracovních dní a je vždy podřízena přijetí platby.

Zpoždění dodání zboží

Doba dodání zboží je přibližně 3-6 pracovních dní od vyřízení objednávky a je čistě orientační. Z toho důvodu není překročení této doby důvodem pro náhradu škody nebo záloh.

1.8 Oznámení o pokusu o doručení 

Doručení objednaného zboží zajišťuje dopravce pověřený společností BegA Srl. V případě nepřítomnosti v den doručení je doručovatel povinen zanechat oznámení o pokusu o doručení v poštovní schránce zákazníka.

Zákazník pak musí do 3/4 dnů od prvního oznámení o pokusu o doručení kontaktovat zákaznickou službu nebo dopravce. Po uplynutí této lhůty bude zboží automaticky odesláno dopravcem zpět do skladu společnosti BegA Srl. Náklady na vrácení zboží jsou ve výši 19 € (včetně DPH) za balík a hradí je zákazník. Budou odečteny z výše jeho objednávky.

2. Odstoupení od koupě produktu

Jako spotřebitel máš právo odstoupit od smlouvy a můžeš vrátit produkt z různých důvodů, přičemž každý z nich podléhá specifickým podmínkám. Níže uvádíme podmínky nákupu a vrácení, které se vztahují na jednotlivé případy. Před dokončením objednávky na našem webu si je prosím pozorně přečti a potvrď jejich přijetí.


2.1 Lhůta pro uplatnění práva na odstoupení

Na uplatnění práva na odstoupení máš 14 dnů:

  • U jednotlivých produktů: ode dne, kdy jsi produkt obdržel(a) ty nebo tebou určená osoba.
  • U objednávek obsahujících více produktů: ode dne, kdy obdržíš poslední produkt z objednávky.


2.2 Jak uplatnit právo na odstoupení

Právo na odstoupení můžeš uplatnit oznámením svého rozhodnutí jedním z následujících způsobů:

  • Osobní zóna na webových stránkách:
    • Přihlas se ke svému účtu na Maanta.cz a přejdi do sekce „Historie a podrobnosti objednávek“
    • Vyber produkt, který chceš vrátit, a odešli žádost o vrácení
    • Počkej na schválení žádosti a řiď se pokyny, které obdržíš
  • Webové stránky maanta.cz:
    • Přejdi na stránku Kontakt a vyplň formulář, přičemž jako důvod zvol „Žádost o vrácení“
    • Počkej na schválení žádosti a řiď se pokyny, které obdržíš

2.3 Podmínky a náklady na vrácení zboží

Spotřebitel je povinen vrátit produkty společnosti Maanta by Bega Srl bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy oznámil své rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Lhůta je považována za dodrženou, pokud je zboží odesláno zpět před jejím uplynutím. Přímé náklady na vrácení nese spotřebitel.

  • Náklady na vrácení:
    Původní náklady na dopravu budou vráceny pouze v případě, že vrátíš celou objednávku. Pokud vrátíš pouze jednu položku z vícepoložkové objednávky, původní náklady na dopravu vráceny nebudou. Náklady na dopravu zpět nese zákazník. Je nutné zajistit odeslání zpět na vlastní náklady.
  • Balení:
    Produkty musí být vráceny v původním obalu, v dokonalém stavu a bez jakéhokoli zásahu, který by přesahoval nutné ověření jejich povahy a funkčnosti. Zboží musí být vráceno včetně všech doplňků a obalů, které byly součástí dodávky.
  • Poškození a odpovědnost:
    Společnost Maanta by Bega Srl si vyhrazuje právo snížit hodnotu náhrady v případě, že bylo se zbožím manipulováno jinak, než je nezbytné ke zjištění jeho povahy, vlastností a funkčnosti.

V případě nesplnění výše uvedených podmínek si společnost Maanta by Bega Srl vyhrazuje právo odmítnout vrácení zboží nebo neposkytnout plnou náhradu zaplacené částky.

2.4 Vrácení peněz

Vrácení peněz proběhne do čtrnácti (14) dnů od obdržení vráceného zboží, a to stejným způsobem platby, jaký byl použit při nákupu. Připomínáme, že riziko přepravy při vracení zboží nese zákazník.

2.5 Omezení práva na odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na následující případy:

  • Produkty na míru nebo personalizované produkty: například plachty, látky nebo stínění vyrobené na zakázku (specifické rozměry, barvy, loga, přizpůsobení) jsou z práva na odstoupení vyloučeny.
  • Již poskytnuté doplňkové služby: specifické služby jako individuální konzultace, technické inspekce nebo instalace.

2.6 Účinky odstoupení od smlouvy

Uplatněním práva na odstoupení dochází k ukončení smlouvy s oboustrannou povinností vrátit zboží a uhradit náhradu, včetně ukončení případných doplňkových smluv.

3. Reklamace

3.1 Poškození produktu během přepravy

Zboží je nutné zkontrolovat ihned při doručení.

Pokud zásilku převezme třetí osoba jménem kupujícího, je kupující povinen tuto osobu informovat o nutnosti kontrolovat zásilku. Kupující nese odpovědnost za případné škody nebo ztráty, pokud třetí osoba podepíše převzetí bez provedení kontroly.

  • Zjevné poškození: Pokud je balík, obal nebo obalový materiál zjevně poškozen při přepravě, je zákazník povinen nahlásit škodu společnosti Maanta by Bega Srl nejpozději do 14 dnů od doručení, aby mohla být zahájena reklamace u dopravce.
  • Skryté poškození: tím se rozumí poškození nebo vada, která není zřejmá při doručení, protože vnější obal nevykazuje poškození. V takovém případě je nutné nahlásit problém společnosti Maanta by Bega Srl co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od doručení, aby bylo možné zahájit reklamační řízení a najít vhodné řešení.

Zákazník musí nahlásit škodu společnosti Maanta by Bega Srl prostřednictvím kontaktního formuláře na webu maanta.cz, a to s výběrem důvodu „Reklamace“ a s uvedením následujících informací:

  • Fotografie poškozeného zboží uvnitř originální krabice, se všemi původními výplněmi. Fotografie musí jasně zobrazovat umístění zboží a výplňový materiál uvnitř krabice.
  • Fotografie výplňového materiálu použitého uvnitř krabice (např. bublinková fólie, polystyren, kartonové přepážky apod.).
  • Detailní fotografie přepravního štítku s číslem zásilky (ujisti se, že číslo je dobře čitelné).
  • Dvě fotografie balíku z různých úhlů, tak aby byly viditelné všechny jeho strany:
    • Jedna fotografie musí zobrazovat horní část balíku a dva přilehlé boky.
    • Druhá fotografie musí zobrazovat spodní část balíku a opačné boky.

DŮLEŽITÉ: Zákazník musí uchovat balík a jeho obsah ve stavu, v jakém byl doručen, a nesmí jej vyhazovat, aby dopravce mohl případně provést kontrolu.

3.2. Chybějící zboží nebo chyba v dodávce

Pokud je produkt chybějící nebo nesprávný v dodávce nebo neodpovídá popisu na webových stránkách, zákazník musí nahlásit problém nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží.

Zákazník může nahlásit chybějící zboží nebo chybu v dodávce prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách maanta.cz, zvolením důvodu "Reklamace" a uvedením všech potřebných údajů, včetně čísla objednávky a popisu chybějícího nebo nesprávného zboží.

V případě, že byl odeslán jiný produkt než objednaný, společnost Maanta by Bega Srl uhradí náklady na vrácení nesprávného zboží a doručení správného.

3.3 Ztracený balík

Zákazník musí problém nahlásit co nejdříve, nejpozději však do tří (3) dnů od očekávaného data doručení uvedeného v potvrzení objednávky.

Pro nahlášení ztraceného balíku zákazník vyplní kontaktní formulář na webu maanta.cz, zvolí důvod „Reklamace“ a uvede všechny potřebné informace včetně čísla objednávky a popisu problému.

Maanta by Bega Srl se zavazuje řešit požadavek co nejrychleji. Zákazník musí vyčkat na vyjádření přepravce, které může trvat minimálně deset (10) pracovních dnů. Během této doby Maanta by Bega Srl informuje zákazníka o výsledku šetření. Upozorňujeme, že v případě ztráty zásilky nenese Maanta by Bega Srl odpovědnost, nicméně uděláme vše pro to, abychom zákazníkovi pomohli a situaci vyřešili.

4. Záruka

4.1 Omezená záruka

Všechny produkty jsou prodávány společností Maanta by Bega Srl SB, Strada Statale 11, KM 331, Gambellara – 36053 (VI), Itálie.

Není-li ve specifikaci produktu uvedeno jinak, záruční doba je dva (2) roky.

Na všechny produkty Maanta by Bega Srl se vztahuje dvouletá zákonná záruka podle právních předpisů, která pokrývá vady shody nezpůsobené nesprávným použitím.

V případě problémů může zákazník podat reklamaci vyplněním příslušného formuláře na webu, výběrem možnosti „Reklamace“ a přiložením požadované dokumentace (popis, fotografie, doklad o nákupu).

Zákazník je povinen zkontrolovat zboží při převzetí a nahlásit případné nesrovnalosti do dvou měsíců od jejich zjištění.

Záruka se nevztahuje na poškození způsobené nesprávným použitím, chybnou instalací, běžným opotřebením nebo úpravami produktu.

DŮLEŽITÉ: Tato záruka platí pouze při správném použití v souladu s poskytnutými pokyny. Požadavky na instalaci se mohou lišit v závislosti na typu podloží, kotevních bodech, místních větrných podmínkách apod.

Touto zárukou ručíme za to, že nové produkty (plachty, sloupy, nástěnné kotvy a desky) budou při dodání odpovídat specifikacím uvedeným v popisu produktu. Vada je přítomna pouze tehdy, pokud je kvalita nebo použitelnost produktu podstatně snížena.

Záruka se nevztahuje na škody nebo vady způsobené nesprávným používáním nebo nedodržením pokynů pro instalaci a použití. Běžné opotřebení není zahrnuto. Rovněž nejsou kryty produkty, které byly upraveny, opraveny nebo již nejsou v původním stavu při prodeji.

Doporučujeme seznámit se s níže uvedeným seznamem výjimek ze záruky, který specifikuje vlastnosti produktu, které se nepovažují za vady, a instalační podmínky, které musí být splněny, aby byla záruka platná.

Pokud je reklamace oprávněná, společnost Maanta by Bega Srl podle vlastního uvážení provede opravu nebo výměnu produktu v přiměřené lhůtě.

Záruka se vztahuje výhradně na původního kupujícího a není přenositelná.

Výjimky ze záruky

Záruka se nevztahuje na škody nebo vady způsobené následujícími okolnostmi:

a. Povětrnostní podmínky a vyšší moc:

  • Poškození způsobené silným větrem, bouřkami, hurikány, krupobitím, sněhem, blesky nebo jinými extrémními povětrnostními podmínkami.
  • Trhliny, deformace nebo strukturální selhání způsobené nepříznivými atmosférickými jevy.
  • Poškození způsobené hromaděním vody na površích, které nejsou dostatečně nakloněné pro správný odtok.

DŮLEŽITÉ (pro všechny produkty instalované nebo umístěné ve venkovním prostředí):
Nenechávej produkty bez dozoru za nepříznivého počasí. Při výskytu nepříznivých povětrnostních podmínek (silný vítr, prudký déšť, krupobití apod.) je nutné produkty demontovat nebo zabezpečit, aby nedošlo k jejich poškození. Nedodržení tohoto pokynu vede k neplatnosti záruky.

Specifická poznámka pro stínící plachty:
Plachty musí být vždy správně napnuté a mít dostatečný sklon, aby byl zajištěn správný odtok dešťové vody a zabránilo se hromadění nebo zadržování vody. Instalace bez dostatečného sklonu nebo s nedostatečným napnutím může způsobit deformace, poškození nebo zhroucení plachty, které nejsou kryty zárukou.

b. Nesprávné použití, nedbalost a chybné instalace:

  • Poškození způsobené nesprávným použitím, zanedbáním, zneužitím nebo použitím k jiným účelům, než ke kterým je produkt určen.
  • Chybná instalace nebo instalace, která není v souladu s poskytnutými pokyny.
  • Strukturální nebo funkční poškození způsobené nesprávnou instalací podpěr, kotev nebo příslušenství.
  • Poškození způsobené úpravami, opravami nebo přídavky bez schválení a písemného souhlasu výrobce.
  • Poruchy nebo vady způsobené nedostatečnou nebo nesprávnou údržbou v rozporu s uvedenými pokyny.

c. Náhodná poškození a škody způsobené třetími osobami:

  • Vady nebo poškození způsobená nehodami nebo třetími osobami.
  • Poškození způsobené krádeží, ztrátou nebo umístěním produktů v blízkosti externích rizikových zdrojů, které nesouvisejí s kvalitou produktu (např. grily, krby, trouby, elektrické kabely, zavlažovací systémy, rostliny atd.).
  • Poškození způsobené přímým teplem, jiskrami nebo žhnoucím popelem z otevřeného ohně.

d. Vizuální aspekty, opotřebení a přirozené jevy materiálů:

  • Běžné opotřebení způsobené vystavením slunečnímu záření, povětrnostním vlivům a dlouhodobému používání.
  • Povrchové škrábance, změna barvy, povrchová koroze kovových nebo textilních částí, které neovlivňují funkčnost.
  • Zlomy, vlnky, mikroperforace, oděrky nebo estetické změny, které nemají dopad na výkon produktu.
  • Změny chemického složení, barevné odchylky nebo vyblednutí v důsledku vystavení UV záření nebo jiným atmosférickým vlivům.

e. Poškození způsobené chemickými látkami nebo nadměrným zatížením:

  • Poškození způsobené vystavením chemikáliím (včetně chloru) nebo kontaktem s agresivními látkami.
  • Poškození způsobené nadměrným napětím, mechanickým třením nebo vystavením otevřenému ohni.

f. Omezení odpovědnosti:

  • Jakékoli nepřímé nebo následné škody jakéhokoli druhu, včetně zranění osob, škod na budovách nebo okolních předmětech.
  • Záruka v žádném případě nekryje náklady na demontáž, opětovnou instalaci nebo montáž produktů či náhradních dílů.
  • Další nároky zákazníka, které nejsou výslovně uvedeny v této záruce, jsou vyloučeny.

Omezení záruky

Veškeré záruky a podmínky (ať už výslovné nebo předpokládané, zákonné či jiné) týkající se produktu nebo jeho dodání jsou výslovně vyloučeny a společnost Maanta by Bega Srl nenese odpovědnost za žádné ztráty nebo škody utrpěné jakoukoli osobou (včetně kupujícího produktu), které jakýmkoli způsobem souvisejí s produktem nebo jeho používáním (včetně ztrát nebo škod způsobených nedbalostí ze strany Maanta by Bega Srl nebo jí přičitatelných). Pokud odpovědnost společnosti Maanta by Bega Srl za porušení záruky nebo podmínky, nebo jakákoli jiná odpovědnost stanovená zákonem, která nemůže být vyloučena, může být omezena, je odpovědnost omezena v rozsahu povoleném zákonem. Pokud lze odpovědnost omezit několika způsoby, společnost Maanta by Bega Srl si dle vlastního uvážení zvolí jeden z těchto způsobů.

Společnost nenese odpovědnost za náhodné, následné, zvláštní, sankční nebo exemplární škody, ani za ztráty příjmů, zisků, možnosti použití nebo dobré pověsti, ať už na základě smlouvy, deliktu (včetně nedbalosti) nebo jiné právní teorie, vzniklé v souvislosti s porušením této záruky nebo s prodejem, instalací, údržbou, používáním, provozem nebo opravou jakéhokoli produktu nebo služby. V žádném případě nepřesáhne odpovědnost společnosti výši kupní ceny jakéhokoli dodaného produktu nebo služby.

Upozornění

Barvy našich látek se mohou lišit v závislosti na nastavení monitoru.

Rozměry plachet se mohou lišit od uvedených rozměrů. Plachty jsou měřeny od oka k oku a, pokud není uvedeno jinak, jsou konkávní, tedy zakřivené směrem dovnitř. Je důležité, aby byla plachta správně a pevně napnutá: případné rozdíly v rozměrech proto nejsou důvodem k obavám, protože správné napnutí je klíčové pro funkčnost a estetiku.

4.2 Bezpečnostní upozornění a pokyny k instalaci

Stínící plachty musí být instalovány bezpečně a rovnoměrně napnuty, aby se snížil vliv větru na látku.
Volná nebo nedostatečně napnutá tkanina může vést k předčasnému opotřebení způsobenému mechanickým třením.
Měkký nebo volně visící materiál může způsobit poruchy a následná poškození.
Tato poškození nejsou způsobena UV zářením a nejsou kryta zárukou.
Je nezbytná pravidelná údržba pro zachování správného napnutí tkaniny.

Ačkoli jsou všechny konstrukce Maanta by Bega Srl testovány na odolnost vůči povětrnostním vlivům, nedoporučujeme ani negarantujeme použití plachet za větru přesahujícího stanovené limity (viz technický list).
Záruka je platná pouze v případě, že je produkt správně ukotven k odpovídajícímu systému.

Nehradíme škody způsobené kontaktem se zemí, vnějšími předměty, extrémními povětrnostními podmínkami nebo jinými případy vyšší moci.

Důrazně doporučujeme plachty demontovat, pokud nejsou používány.

Záruka se vztahuje pouze na bezpečné, rozumné a pokyny odpovídající použití.

Kotevní systémy musí být zvoleny podle typu zdiva a instalovány přesně a bezpečně.

Produkty Maanta by Bega Srl musí být používány s ohledem na povětrnostní podmínky. V případě větru je třeba dbát zvýšené opatrnosti.
Nepodporujeme ani negarantujeme použití plachet při silném větru nebo při překročení uvedených limitů.
Plachta musí být demontována, pokud není pod dohledem.
Záruka se nevztahuje na poškození způsobené:

  • větrem
  • ohněm
  • krádeží
  • vandalismem
  • nesprávným použitím

4.3 Faktory k zvážení před instalací

  • Prostor a rozměry pro ukotvení
  • Rozměry a tvar plachty
  • Pevnost stávajících konstrukcí
  • Směr a úhel slunečního záření
  • Možnost použití kotevních sloupků
  • Vzdálenost od grilu, kamen, elektrických/telefonních kabelů, zavlažovacích systémů, rostlin apod.

Mohou existovat i další specifické situace v závislosti na kontextu instalace.
Plachty nesmí být ponechány volně pohybovat, aby nedošlo k poškození látky.
Dále nesmí být používány k chození, jako houpací sítě nebo trampolíny, ani k žádnému jinému účelu než k zamýšlenému použití – tedy k ochraně před sluncem nebo deštěm.
Plachta Maanta by Bega Srl je navržena tak, aby poskytovala ochranu před UV zářením a zajišťovala komfort v domácím prostředí.
Správně napnutá a ukotvená plachta je základní podmínkou pro bezpečnost a dlouhou životnost konstrukce.
Pravidelně kontroluj stav plachty. Vystavení chemikáliím, jako je chlor, může látku poškodit.
Před použitím chemikálií v blízkosti plachty kontaktuj technickou podporu Maanta by Bega Srl.
Nerozdělávej oheň pod nebo v blízkosti plachty.
Při bouřce, silném větru nebo sněhu plachtu dočasně demontuj.
Plachty musí být vždy odstraněny, pokud není možné je chránit před náhlými bouřemi.
Vzhledem k proměnlivé rychlosti větru a možnosti nárazů doporučujeme voděodolné plachty vždy demontovat.
Záruka je platná pouze tehdy, pokud uživatel neupravuje systémy napínání nebo jiné komponenty systému.
Zákazník odpovídá za návrh, povolení, technické řešení a/nebo výstavbu instalace.
Jakékoli škody způsobené chybnou instalací (včetně, ale nikoli výhradně: chybné inženýrství, chybějící povolení, vadné konstrukce, nevhodné materiály apod.) jsou ze záruky vyloučeny.

5. Právní informace

Získávání a postoupení osobních údajů 

Informace sdělené zákazníky jsou určené společnosti BegA Srl, jež tyto informace v úplném nebo částečném znění předá svým obchodním partnerům pouze a výhradně pro účely zpracování objednávky, doručení zboží a/nebo poskytnutí služeb objednaných zákazníkem. 

Osobní údaje získané společností BegA Srl nebudou nikomu dalšímu prodány ani sděleny pro marketingové účely. 

Zákazník má právo mít kdykoli přístup a možnost ověření si osobních údajů, které se ho týkají.

6. Použitelné právo a řešení sporů 

Tyto obchodní podmínky se řídí italským právem. 

Před potvrzením své objednávky zákazník prohlásí, že se seznámil se Všeobecnými kupními podmínkami, a bez výhrad je přijme. 

V případě sporu se zákazník přednostně obrátí na asistenční službu společnosti BegA Srl ve snaze nalézt nesporné řešení. V případě, kdy není možné dosáhnout nesporného řešení, bude všechny spory nebo námitky, které mohou vyplynout ze smluv uzavřených mezi společností BegA Srl a zákazníkem, řešit soud ve Vicenze. 

Společnost BegA Srl upozorňuje své zákazníky, že prvky jejích internetových stránek jsou chráněné autorským právem: může se jednat o fotografie, zboží, výkresy a animované sekvence, které se na těchto stránkách nacházejí. Vlastníkem práv k těmto prvkům je společnost BegA Srl nebo má tato společnost oprávnění je používat. 

Jakákoli reprodukce nebo úplné nebo částečné znázornění těchto stránek z jakéhokoli důvodu bez výslovného souhlasu společnosti BegA Srl je zakázané a představovalo by padělání, jež je pokutováno v článku L 335-2 a následujících Autorského zákona.

Jakýkoli obrázek, text a grafický prvek použitý bez souhlasu společnosti BegA Srl by mohl být předmětem soudního řízení. 

Zákazník se též zavazuje nepoužívat programy, které by mohly způsobit neopodstatněné přetížení a které by mohly rušit fungování stránek.

 Jakékoliv podvodné vniknutí do stránek a/nebo stažení obsahu stránek Maanta a/nebo úplná nebo částečná extrakce jejich databáze může být předmětem soudního řízení za podmínek stanovených zákonem.

7. Obchodní podmínky

Zákazník je povinen uvést všechny požadované údaje včetně rodného čísla (v případě soukromých osob) nebo IČ (v případě právnických osob). Pokud nebude mít Maanta tyto údaje, objednávka nebude vyřízena. 

Maanta si vyhrazuje právo zrušit objednávky provedené zákazníky i po přijetí platby. Při zrušení bude vždy vrácena celá zákazníkem uhrazená částka bez penále či dalších poplatků. Obrázky, popisky a ceny prodávaného zboží jsou čistě orientační, neboť dochází k jejich neustálé aktualizaci a je u nich nepatrná pravděpodobnost, že při jejich zveřejnění došlo k lidské chybě.

Pokud je zakoupeno zboží, které je aktualizováno:

Maanta si vyhrazuje právo změnit s ním spojené objednávky i po obdržení jejich úhrady, vždy však až po informování zákazníka a po jeho přijetí. Pokud zákazník nepřijme změny provedené po objednávce: Maanta provede v nejkratším možném čase zrušení objednávky a provede případné vrácení plné částky zákazníkovi, a to bez jakýchkoli dalších nákladů či poplatků