ČASTÉ DOTAZY

 

DORUČENÍ

 

Kolik stojí doprava až domů?

Cena za dopravu je vždy uvedena v konečném souhrnu objednávky.

Po vložení požadovaného zboží do košíku se zákazníkovi zobrazí cena za dopravu a poté si zvolí, zda objednávku potvrdí či ne.

 

Je odeslání zboží pojištěné?

Veškeré naše zásilky jsou pojištěné, při jakékoli ztrátě bude odeslán další balík nebo bude zákazníkovi vrácena částka za ztracené zboží.

 

Jak zjistím kód zásilky s mojí objednávkou?

V den odeslání zboží ze skladu Vám zašleme e-mailem kód zásilky. Další informace naleznete na stránce „Délka výroby a přepravy“

POZOR! Prosíme, abyste nám nezasílali e-maily s žádostí o kód pro sledování zásilky, pokud neuplynula doba uvedená na stránce „Délka výroby a přepravy“.

 

Přišel mi e-mail s číslem zásilky, jak mohu můj balík sledovat?

Stav zásilky můžete sledovat přímo na internetových stránkách dopravce, kterému jsme balík svěřili.

POZOR! Aktualizace jsou prováděny ode dne následujícího po odeslání e-mailu o zásilce.

 

Bude dopravce v okamžiku předání zásilky kontaktovat příjemce, aby se domluvil na okamžiku dodávky?

V tuto chvíli dopravce tuto službu nenabízí, ale vždy záleží na samotném dopravci.

POZOR! Pokud má příjemce problémy s časem doručení, doporučujeme, aby kontaktoval dopravce na jeho telefonním čísle.

Objednal/a jsem více zboží, bude odesláno najednou, i když má různou dobu doručení?

Objednávka bude odeslána, jakmile budeme mít v našem sídle všechno objednané zboží.

 

FAKTURACE

Pro platnost záruky vydáte účtenku nebo fakturu?

Společnost BegA Srl vydá v okamžiku odeslání řádnou fakturu nebo zvláštní dokument o prodeji pro soukromé osoby (nebo fakturu na zvláštní žádost), který je platný pro daňové účely a pro záruku zboží.

 

OBJEDNÁVKY

 

Provedl/a jsem objednávku a zvolil/a jsem jako způsob platby bankovní převod, pokud odešlu referenční kód bankovní operace, můžete vyřízení objednávky urychlit?

Referenční kód bankovní operace nebo kopie potvrzení o bankovním převodu mohou urychlit vyřízení objednávky, ale před odesláním zboží každopádně vyčkáme na připsání částky na bankovní účet. Jakmile obdržíme platbu, odešleme e-mailem oznámení o jejím přijetí.

 

Provedl/a jsem objednávku s převzetím zboží v sídle společnosti, jak se dozvím, kdy si mohu zboží převzít?

Převzetí v sídle je třeba předem domluvit e-mailem zaslaným na adresu info@maanta.it. Nemáme žádné předváděcí prostory, ale pokud chcete ušetřit za dopravu, rádi Vám zboží předáme.

Platbu je možné provést v hotovosti nebo nepřevoditelným šekem na jméno BegA S.r.l.

Otevírací doba pro předání zboží po domluvě je od pondělí do pátku od 8:00 do 9:00 a od 17:00 do 19:00.

 

Jak dlouho od dokončení objednávky musím čekat, než mi dopravce doručí zakoupené zboží?

To záleží na zvoleném způsobu platby a na tom, zda je zboží k dispozici. Obvykle je doručení provedeno ve lhůtách uvedených v tabulce na stránce „Délka výroby a přepravy“.

 

Jak můžu mít potvrzení o přijetí mé objednávky?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, ve kterém bude uvedeno číslo provedené objednávky. Tato stránka slouží jako potvrzení o přijetí.

 

Kde najdu číslo objednávky?

Číslo objednávky je uvedené jak na potvrzení objednávky, tak ve Vaší osobní části našich internetových stránek.

 

ZBOŽÍ

 

Zboží prodávané na Vašich internetových stránkách je nové a platí na něj záruka?

MaantA společnosti BegA s.r.l. spravuje a doručuje pouze nové zboží a s minimálně 2-letou zárukou pro koncové uživatele a 1-letou pro prodejce, pokud není uvedeno jinak.

 

Na kartě zboží, které jsem si vybral, je uvedeno, že je k dispozici. Znamená to, že ho máte na skladě a můžete ho ihned odeslat?

Pokud je zboží ihned k dispozici, je možné ho přidat do košíku.

Zboží je na skladě, ale příprava objednávky a odeslání bude provedeno dle informací uvedených v tabulce na stránce „Délka výroby a přepravy“.

Pokud není zboží k dispozici, není možné jej přidat do košíku. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailu: info@maanta.it, abychom Vám sdělili, kdy bude opět k dispozici.

PLATBY

 

Jaké jsou možné způsoby platby?

Možné způsoby platby jsou uvedeny na stránce „Platby“.

 

SLEVOVÉ AKCE

 

Jak mohu získat slevový kód?

MaantA společnosti BegA s.r.l. si vyhrazuje provádět slevové akce a poskytovat slevové kódy.

Některé slevové akce a kódy jsou sdělovány prostřednictvím e-mailu s novinkami. Doporučujeme Vám přihlásit se k jejich odebírání prostřednictvím formuláře, který se nachází na konci každé stránky našich internetových stránek.

 

Jak mám použít slevový kód?

Pokud je možné použít slevové kódy, během nákupu se u košíku objeví příslušná část, do které je třeba slevový kód vložit.


Akceptovat

Používáme také soubory cookie třetích stran, které zlepšují služby, navigaci a propagační akce Informace o ochraně osobních údajů