Zásady Návratu

Přejeme si, abyste byl/a vždy spokojený/á se svým nákupem, proto Vám MaantA společnosti BegA s.r.l. nabízí možnost vrátit zboží do 20 dnů od doručení k Vám domů. 

Tato možnost podléhá zvláštním podmínkám a způsobu vrácení a je nabízena pouze zákazníkům, kteří jsou konečnými spotřebiteli. Záruční podmínky a právo na odstoupení od smlouvy, jež jsou řádně předvídané v našich „Všeobecných podmínkách a zásadách použití“, jsou zachovány.

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ VE LHŮTĚ 20 DNŮ

Vrátit zboží je možné po zaslání žádosti na náš e-mail: [email protected], ve které uvedete číslo objednávky, zboží, které chcete vrátit, a důvod vrácení.

Abyste mohl/a využít zvláštní právo na vrácení zboží ve lhůtě 20 dnů, je nezbytné:

  • Aby bylo zboží funkční, čisté, správně složené, bez poškrábání, otlaků či oděrů;
  • V případě znečištěného zboží, špatně složeného nebo používaného bude uhrazená cena snížena o 10 až 90 %. Procento bude stanovené v závislosti na stavu, ve kterém se zboží vrátí do našeho skladu, a na době používání.
  • Aby bylo zboží vráceno v originálním obalu, složené přesně tak, jak bylo odesláno, a včetně veškerého příslušenství a balení nacházejících se v okamžiku jeho dodání.

 

ZPŮSOB VRÁCENÍ VE LHŮTĚ 20 DNŮ

Chcete-li provést návrat, postupujte takto:

  1. Požádejte o vrácení do 20 dnů přístupem do svého uživatelského panelu v části „HISTORIE A DETAIL OBJEDNÁVKY“.
  2. Zadejte objednávku, vyberte produkt, který chcete vrátit, a odešlete požadavek na vrácení.
  3. Vrácené zboží správně zabalte a ujistěte se, že je produkt dobře chráněn a že během přepravy není poškozen;
  4. Vložte doklad o nákupu uvnitř;
  5. Chcete-li produkt vrátit na naši adresu, kontaktujte svého důvěryhodného kurýra.
  6. Pokud jste se vrátili, protože jste změnili názor, náklady na vrácení produktu a dodání nového produktu budou na vaše náklady.
  7. V případě částečného vrácení se zaplacené přepravní náklady považují za použité pro zadržené zboží.
  8. Pokud jste naopak obdrželi poškozený nebo nesprávný produkt, náklady na přepravu budou zcela na naše náklady.

Pokud jste jako host provedli nákup a chcete provést vrácení, musíte jej převést na účet zákazníka.
Přejděte na stránku sledování objednávek na adrese URL https://www.maanta.cz/tracciatura-ospite, zadejte číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu a e-mailu, a postupujte podle pokynů pro převod na zákaznický účet, označeno na konci stránky.
Po převodu na účet zákazníka postupujte podle kroků 1 až 8 výše.

 

OMEZENÍ A NÁKLADY

Pokud vracíte zboží, protože jste si svůj nákup rozmyslel, náklady na vrácení zboží a odeslání nového budete hradit Vy.

V případě částečného vrácení zboží jsou náklady uhrazené za odeslání zboží považované za náklady za odeslání zboží, které jste si ponechal.


Akceptovat

Používáme také soubory cookie třetích stran, které zlepšují služby, navigaci a propagační akce Informace o ochraně osobních údajů