Přejeme si, abyste byl/a vždy spokojený/á se svým nákupem, proto Vám MaantA společnosti BegA s.r.l. nabízí možnost vrátit zboží do 20 dnů od doručení k Vám domů. 

Tato možnost podléhá zvláštním podmínkám a způsobu vrácení a je nabízena pouze zákazníkům, kteří jsou konečnými spotřebiteli. Záruční podmínky a právo na odstoupení od smlouvy, jež jsou řádně předvídané v našich „Všeobecných podmínkách a zásadách použití“, jsou zachovány.

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ VE LHŮTĚ 20 DNŮ

Vrátit zboží je možné po zaslání žádosti na náš e-mail: [email protected], ve které uvedete číslo objednávky, zboží, které chcete vrátit, a důvod vrácení.

Abyste mohl/a využít zvláštní právo na vrácení zboží ve lhůtě 20 dnů, je nezbytné:

  • Aby bylo zboží funkční, čisté, správně složené, bez poškrábání, otlaků či oděrů;
  • V případě znečištěného zboží, špatně složeného nebo používaného bude uhrazená cena snížena o 10 až 90 %. Procento bude stanovené v závislosti na stavu, ve kterém se zboží vrátí do našeho skladu, a na době používání.
  • Aby bylo zboží vráceno v originálním obalu, složené přesně tak, jak bylo odesláno, a včetně veškerého příslušenství a balení nacházejících se v okamžiku jeho dodání.

 

ZPŮSOB VRÁCENÍ VE LHŮTĚ 20 DNŮ

Zboží můžete snadno vrátit takto: 

  • O vrácení požádejte do 20 dnů tím, že na svém uživatelském panelu přejdete do sekce „Můj účet > Moje objednávky“.
  • Zadejte objednávku, vyberte produkt, který chcete vrátit, a odešlete žádost o vrácení.
  • Vracené zboží správně zabalte, přitom věnujte pozornost tomu, aby bylo dobře chráněné a nemohlo se poškodit během přepravy;
  • Dovnitř vložte pokladní stvrzenku;
  • Pro odeslání zboží na naši adresu kontaktujte Vašeho dopravce.
  • Pokud vracíte zboží, protože jste si svůj nákup rozmyslel, náklady na vrácení zboží a odeslání nového budete hradit Vy.
  • V případě částečného vrácení zboží jsou náklady uhrazené za odeslání zboží považované za náklady za odeslání zboží, které jste si ponechal.
  • Pokud jste však obdržel/a poškozené nebo chybné zboží, budeme náklady za dopravu zcela hradit my.

  Pokud jste provedli nákup jako host a chcete se vrátit, musíte jej převést na zákaznický účet.
Na stránku sledování objednávky přejděte na adrese URL https://www.maanta.cz/tracciatura-ospite, zadejte číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu a ve svém e-mailu, a postupujte podle pokynů pro převod na zákaznický účet uvedený na konec stránky.
Po převedení na zákaznický účet postupujte podle kroků 1 až 8 výše.

OMEZENÍ A NÁKLADY

Pokud vracíte zboží, protože jste si svůj nákup rozmyslel, náklady na vrácení zboží a odeslání nového budete hradit Vy.

V případě částečného vrácení zboží jsou náklady uhrazené za odeslání zboží považované za náklady za odeslání zboží, které jste si ponechal.


Akceptovat

Používáme také soubory cookie třetích stran, které zlepšují služby, navigaci a propagační akce Informace o ochraně osobních údajů