5 % sleva na nábytek do 15. prosince s kódem XMAS24

Zásady vrácení

Přejeme si, abyste byl/a vždy spokojený/á se svým nákupem, proto Vám MaantA společnosti BegA s.r.l. nabízí možnost vrátit zboží do 20 dnů od doručení k Vám domů. 

Tato možnost podléhá zvláštním podmínkám a způsobu vrácení a je nabízena pouze zákazníkům, kteří jsou konečnými spotřebiteli. Záruční podmínky a právo na odstoupení od smlouvy, jež jsou řádně předvídané v našich „Všeobecných podmínkách a zásadách použití“, jsou zachovány.

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ VE LHŮTĚ 20 DNŮ

Vrátit zboží je možné po zaslání žádosti na náš e-mail: info@maanta.it, ve které uvedete číslo objednávky, zboží, které chcete vrátit, a důvod vrácení.

Abyste mohl/a využít zvláštní právo na vrácení zboží ve lhůtě 20 dnů, je nezbytné:

  • Aby bylo zboží funkční, čisté, správně složené, bez poškrábání, otlaků či oděrů;
  • V případě znečištěného zboží, špatně složeného nebo používaného bude uhrazená cena snížena o 10 až 90 %. Procento bude stanovené v závislosti na stavu, ve kterém se zboží vrátí do našeho skladu, a na době používání.
  • Aby bylo zboží vráceno v originálním obalu, složené přesně tak, jak bylo odesláno, a včetně veškerého příslušenství a balení nacházejících se v okamžiku jeho dodání.

 

ZPŮSOB VRÁCENÍ VE LHŮTĚ 20 DNŮ

Zboží můžete snadno vrátit takto: 

  • O vrácení požádejte do 20 dnů tím, že na svém uživatelském panelu přejdete do sekce „Můj účet > Moje objednávky“.
  • Zadejte objednávku, vyberte produkt, který chcete vrátit, a odešlete žádost o vrácení.
  • Vracené zboží správně zabalte, přitom věnujte pozornost tomu, aby bylo dobře chráněné a nemohlo se poškodit během přepravy;
  • Dovnitř vložte pokladní stvrzenku;
  • Pro odeslání zboží na naši adresu kontaktujte Vašeho dopravce.
  • Pokud vracíte zboží, protože jste si svůj nákup rozmyslel, náklady na vrácení zboží a odeslání nového budete hradit Vy.
  • V případě částečného vrácení zboží jsou náklady uhrazené za odeslání zboží považované za náklady za odeslání zboží, které jste si ponechal.
  • Pokud jste však obdržel/a poškozené nebo chybné zboží, budeme náklady za dopravu zcela hradit my.

  Pokud jste provedli nákup jako host a chcete se vrátit, musíte jej převést na zákaznický účet.
Na stránku sledování objednávky přejděte na adrese URL https://www.maanta.cz/tracciatura-ospite, zadejte číslo objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu a ve svém e-mailu, a postupujte podle pokynů pro převod na zákaznický účet uvedený na konec stránky.
Po převedení na zákaznický účet postupujte podle kroků 1 až 8 výše.

OMEZENÍ A NÁKLADY

Pokud vracíte zboží, protože jste si svůj nákup rozmyslel, náklady na vrácení zboží a odeslání nového budete hradit Vy.

V případě částečného vrácení zboží jsou náklady uhrazené za odeslání zboží považované za náklady za odeslání zboží, které jste si ponechal.